I'm back, and my KA is here ;)

I'm back after a holiday to the southern part of Germany where i bought an obscene amount of beer and nail polish... AND while we came returned my new Ford KA inside the shade soar was ready for delivery!!!
 
 On my ring finger I painted the KA logo, se below..... På ringfingeren malede jeg KA logoet...
And when I advised that i was going to get a brand new vehicle here - a number of you demanded to see me inside the automobile, and although I HATE to be in the front of the camera, right here you are, be warned.... ;)
The nail polish is long island shade 81C - no longer a really perfect match for the Ford color soar, that is a bit extra vibrant and a tad darker, however near sufficient...
Da jeg fortalte at jeg skulle have new york bil HER - var der nogen der ville have billeder af mig og den nye bil. Så selvom jeg HADER at være foran kameraet, er ønsket hermed opfyldt, du er selv ude om det.... ;)
Neglelakken er new york farce 81C - ikke et helt perfekt suit til Ford farven jump, der er lidt mørkere og stærkere, men det er ret tæt...
 
 
The old crow with the extremely good brief darkish brown hair with a tad gray - or is it the other manner round ;) - isn't always me, it's the old girl who lives in my reflect. beneath you may see what I absolutely look like...

Thank you for all the lovely comments while I was away - it is so nice to be back!!
AND it appears that I hit 500 readers TWICE recently, but two must have left me ;) - and now it's 500 again - so I hope no one else leaves me LOL
Tusind tak for alle dejlige kommentarer mes jeg var væk, det er så dejligt at være tilbage igen!
Det ser ud som jeg hele to gange er nået op på 500 læsere inndenfor de sidste dage - men to må have forladt mig ;) - og nu er der pludselig 500 igen, håber det holder denne gang :)

0 Response to "I'm back, and my KA is here ;)"

Posting Komentar