Art Deco nail art stripers from L.A. Colors – Art Deco nail art farver fra L.A. Colors

Testing Art Deco stripers - artificial light - kunstigt lys

Testing Art Deco stripers - flash - blitz

Today the mailman delivered six artwork Deco stripers from L.A.colorations. they are my first of this logo, however i discovered a “select 6 shades” offer no longer too luxurious on Ebay, so I decided to present them a pass.
My different nail artwork manufacturers are art membership (and i simply, certainly like them), CM LeChat (also correct) and a few tremendously ok ones with each pen and striper from China, referred to as Nail superstar.
I decided to pick out 4 hues China Glaze as base to attempt the stripers out to peer how opaque and easy they may be to work with. Left to right: mystery Peri-wink-le, Sea Spray, White on White and concrete Catwalk.
The artwork Deco stripers are against the center of the wheel and out: NA946 Tropical, NA916 woodland green, NA936 Flammin’, NA929 Dee-Lite, NA941 Lime Glitter, NA943 Rainbow Glitter.
usual affect: The brushes are not simply exceptional to paintings with, they have got too many strands of hair and are a bit too long for my taste. On top of that the polish is skinny and runs down the stem and brush, so you must be on shield all the time in case you want thin traces, and it tends to either smear or if little or no on the brush – dry out. I liked the creme colours the great, the glitters were hard to work with, the Rainbow Glitter turned into absolutely hard and the brush turned into pretty huge, probably a mistake.
As for their opaqueness, properly the pix speak for themselves; Tropical became by way of far the very best to paintings with; am I going to buy again: No, I’m afraid now not.

I dag kom posten med seks art Deco nail artwork nelgelakker fra L.A. shades, som jeg ikke tidligere prøvet. men jeg så et ”vælg 6 farver” tilbud til en rimelig pris på Ebay, og jeg besluttede at afprøve dem.
De andre nail artwork farvemærker jeg bruger er min absolutte favorit art membership, guys jeg har også et par gode fra CM LeChat og nogle overraskende adequate ved navn Nail famous person fra Kina, der har både børste og pen indbygget.
Jeg besluttede at vælge fireplace neglelakker, som jeg satte på et neglehjul, for jeg ville afprøve hvor farvetætte de nye stripere er. Fra venstre mod højre er bundfarven China Glaze: secret Peri-wink-le, Sea Spray, White on White and urban Catwalk.
art Deco striperne er fra midten af hjulet og ud: NA946 Tropical, NA916 forest inexperienced, NA936 Flammin’, NA929 Dee-Lite, NA941 Lime Glitter, NA943 Rainbow Glitter.
Helhedsindtryk: De indbyggede pensler er ikke gode at arbejde med, de skulle være tyndere og lidt kortere, synes jeg. Derudover er lakken tynd, den løber ned langs selve stammen og børsten, så man skal hele tiden være meget på vagt, hvis guy vil lave en remarkable tynd streg, og den flyder let ud, og hvis der er wonderful lidt på børsten, så tørrer den hurtigt. Jeg kunne bedst li’ at arbejde med cremefarverne, glitterfarverne var svære og Rainbow Glitter var virkelig svær at arbejde med, dens børste var tillige endnu tykkere (sikkert en fejl).
Hvad farvetæthed angår, ja så taler billederne sit tydelige sprog; Tropical er den langt bedste af at arbejde med; Vil jeg okayøbe flere af dem: Nej, det tror jeg ikke.

0 Response to "Art Deco nail art stripers from L.A. Colors – Art Deco nail art farver fra L.A. Colors"

Posting Komentar