China Glaze Oxidized Aqua Crackle Glaze, swatches over 20 colors + review – test og anmeldelse.

 The base colors - base farverne


Base color/farve #: 1 OPI Planks lots, 2 shade club Wild At coronary heart, three CG (China Glaze) secret peri-Wink-Le, four CG grew to become Up Turqoise, 5 CH Sea Spray, 6 CG glad cross fortunate, 7 CG Papaya Punch, 8 Orly Orange Punch, 9 CG White On White, 10 OPI pros & Bronze, eleven CG go iron, 12 CG middle of the night Kiss, 13 Misa Teddy undergo, 14 MK Terre de Sienne, 15 OPI I Brake For Manicures, sixteen CG Concrete Catwalk, 17 Orly Goth, 18 OPI Be A Dahlia received’t you, 19 CG crimson Pearl, 20 CG Eyes Like Sapphires. And after that I inside the middle (i midten) delivered CH Senorita Bonita and Orly Gliz & Glamour. On top of that a good (neither thick nor thin/øverst et hverken tykt eller tyndt lag) coat of Oxidized Aqua + a top coat.

Dansk, længere nede.
RecentlyI did a similar set of swatches and a overview on China Glaze Black Mesh CrackleGlaze, and the very last result became this. So now i have determined to do the identical with the four CG’ crackle polishes, that i have, and nowadays it’s Oxidized Aqua. I concept I would love it, but when I were given it, i was a chunk dissatisfied, however let’s deliver it a truthful attempt.
It’s easy to apply, but I see a very clear sample: It crackles very well at the lighter/brighter shades and very poorly on the dark hues.
the next day I’ll do a nail filing with the chosen colour/s, but what coloration do you decide upon beneath China Glaze Oxidized Aqua?

For nylig lavede jeg en tilsvarende check med China Glaze BlackMesh Crackle Glaze, og jeg har besluttet lave en tilsvarende for de hearth CG Crackle Glaze’s jeg har. Det endte med DETTE RESULTAT. I dag er det Oxidized Aqua. Da jeg modtog den blev jeg lidt skuffet, guys lad os supply den en truthful threat.
Den er permit at lægge på, guys jeg ser et klart mønster, den krakelerer dårligere på de mørke farver stop på de lyse.
I morgen vil jeg lægge den ovenpå den valgte farve, hvilke/n kan du bedst li’?

0 Response to "China Glaze Oxidized Aqua Crackle Glaze, swatches over 20 colors + review – test og anmeldelse."

Posting Komentar