Nubar 2010, first impressions and swatches on nailwheel - magic in a bottle!

Dansk, se længere nede.
Nubar 2010 arrived today, and i cannot stop looking at it – it adjustments and modifications relying on the light, much like i have tried to seize here below, so be prepared for plenty pix
it's far a restricted edition celebrating Nubar being free of DBP (phthalate), formaldehyde, and toluene for 10 years. It includes reflective glitter in a polychromatic base, and i trust it's far proper, when Nubar claims that most effective my imagination is the limit to the opportunities in the outcomes i'm able to reap.
Nubar 2010 ankom i dag, og jeg kan bare ikke holde op med at kigge på den; den skifter og skifter alt efter lyset, og jeg har prøvet at fange det på foto, så godt jeg kan, så der er en del…
Det er en confined version, der fejrer at Nubar i 10 år har været fri for phthalater, formaldehyd og toulene. Den first-rateår af reflekterende glitter i en polychrome base, og når Nubar påstår at det kun er min fantasi, der sætter grænser for de effekter jeg kan opnå, så tror jeg på, at det er sandt.



And here on one coat of/Og her på et lag: China Glaze Velvet Bow, CG Eyes Like Sapphires, Nubar wildlife, Orly Goth, CH Frosty (x2) og OPI Be a dahlia gained’t You?
I decide upon it at the darkish colours, jeg foretrækker den på de mørke farver.


 
So in a while I attempted over 2 coats of – senere prøvede jeg over 2 lag af: China Glaze Velvet Bow + 1x CG Fairy dust, CG Velvet Bow, CG Concrete catwalk, CG Little Drummer Boy, Orly Goth. i'm not so keen on the only with the glitter below - jeg er ikke så vild med den med glitter.
need I say more – I’m in love…. Behøver jeg sige mere, jeg er forelsket…


I NEED TO PUT THAT POLISH AWAY NOOOOW, it's distracting me waaayy to much!!!!

0 Response to "Nubar 2010, first impressions and swatches on nailwheel - magic in a bottle!"

Posting Komentar