I have (almost) NO nail polish – Jeg har (næsten) INGEN neglelak




My new nail polish set-up 
Dansk, se længere nede.
A few days ago I ordered an additional acrylic rack for nail polish and a small rack for nail art polish bottles, see the "before" photographs right here.. and that they arrived the previous day!!!
I surely LOVE the five-step acrylic rack, that holds 60 bottles, and owning  makes feel very lucky :)
lamentably the small rack for the nail artwork bottles become damaged, however the company right away refunded it when I despatched a photo. I got the last one, so they may ship a substitute.
but my handyman husband took one examine it and stated: - i'm able to repair that, and so he did, and besides from the center shelf no longer being pretty wide enough in a single stop, it’s sincerely running okay in the intervening time.
I keep my nail artwork equipment, rhinestones, pearls, stamping set, orange sticks, documents, and so forth. etc. in a aluminum case, but I’ll show you that some other day.
And now my nail polish shelf seems tidy and nicely prepared, just the way i like it. a touch extra light would be wonderful whilst darkish outdoor, but my husband said this morning: - You need a built in light in there. so that might be my desire for Christmas!!
The handiest “down aspect” is that earlier than my rack turned into bursting, and now it seems like i've only a few polishes (and as compared to a lot of you, I do LOL), but I recognize a “cure” for that trouble.

For et par dage siden bestilte jeg yderlig en acryl ”trappe” til mine neglelakker plus en lille til nail artwork lak flaskerne, se før billeder af mit setup her. Og de ankom i går!!!
Jeg er vild med den five-trins acryl trappe, der kan rumme 60 flasker, og nu ejer jeg hele to – hvor er jeg heldig :)
Desværre var den lille trappe til nail artwork flaskerne slået i stykker, men firmaet refunderede promte beløguess, efter at jeg havde sendt fotos, for det var desværre den sidste, de havde.
guys min kære handyman mand kiggede på den og sagde: - Den kan jeg da lime, og det gjorde han. Den midterste hylde sidder lidt skævt, så den ene ende er meget trang, men bort set fra det, så fungerer den udmærket ind til videre.
Jeg opbevarer mine nail art ting som f.eks. redskaber, document, rosenpinde, rhinsten, perler osv. osv. i en aluminiumskuffert, men den vil jeg viser Jer en anden dag.
Og nu ser min neglelakshylde velorganiseret og ordentlig ud, lige som jeg gerne vil have den. Det kunne være dejligt med lidt lys, her i den mørke tid, og her til morgen sagde min mand: - Du mangler en lille lampe derinde. Så det kunne blive et ønske til jul.
Det eneste ”ulempe” ved den nye trappe er, at det nu pludselige ser ud som om, jeg kun har få neglelakker (og det har jeg vel også i forhold til de fleste af Jer), guys det er der heldigvis en ”kur” for.

0 Response to "I have (almost) NO nail polish – Jeg har (næsten) INGEN neglelak "

Posting Komentar