Halloween nails went wrong – mislykkede Halloween negle…

Used materials: Orly Goth + Orange Punch (ringfingers, where I also have a coat of China Glaze Shooting Stars), China Glaze Ridge filler, Seche Vite, fimo smilies, various stripers.

Flash - blitz

Dansk, se længere nede.
nowadays the 2 new Orly Polishes, that I was hoping would arrive before Halloween, got here. It’s Goth and Orange Punch. I had very loosely planned the reasons to be a ghost, a bat, a pumpkin and cobwebs, but the latter I forgot inside the procedure.
You don’t have to tell me it looks horrible, and that the 2 hours I used were in vain, I realize that. but i've promised myself to post all mani’s when you consider that I commenced two months in the past, regardless how they flip out…
It didn’t help lots, that the white and black stripers are of a cheap Korean brand (called OPI – LOL), one of the hairs inside the white one changed into longer, and it suggests at the ghost, that appears extra like a kite (not that I ever met a ghost in individual ;)
Nor that the polish below kind of gets wet again, once I used other polishes on top – how do I keep away from that??
I asked my supportive husband if I should take it off, but he likes it, so I’ll put on at few days, I suppose…

I dag kom de to Orly neglelakker: Goth og Orange Punch, som jeg havde håguess ville nå at komme inden Halloween. Jeg havde nogle meget løse planer om i hvert fald at lave et spøgelse, et græskar, en flagermus og spindelvæv, det sidste glemte jeg dog i farten.
Du behøver ikke fortressælle mig, at det ser rædsomt ud, og at de par timer jeg brugte er spildte, jeg ved det godt. guys jeg har lovet mig selv at sætte alle mine forsøg på siden jeg startede for to måneder siden, uanset hvordan de falder ud…
Det hjalp nu heller ikke meget at den hvide og den sorte striperlak var af en dårlig kvalitet, den hvide havde endda et hår der var længere cease de andre, og det ses, spøgelset ligner mere en drage (ikke at jeg har mødt et rigtigt spøgelse ;)
Og jeg havde problemer med at lakken blev våd igen, når jeg malede græskar osv. ovenpå med alm. neglelak, hvordan undgår jeg det?
Jeg spurgte min okayære mand om jeg ikke skulle tage hele skidtet af igen, guys han synes godt om det, så jeg vil beholde dette look i nogle dage.

0 Response to "Halloween nails went wrong – mislykkede Halloween negle…"

Posting Komentar