Trying metal crackle polish - crackle neglelak for første gang!

eleven.09.16 i was going to redo my nail clipping, and i had one planned. however then abruptly OPI I Brake for Manicures and China Glaze Haute steel (metallic crackle polish) persuaded me to choose them - and so I did LOL As a top coat I used Seche Vite.
i've been attempting exceptional mixtures on nail wheels, now not being overly impressed byt crackle polish, but this absolutely grew to become out to be a terrific combination.

Den 16.09.eleven var det tid til en big apple neglelak, og alt var planlagt. men SÅ overtalte OPI I Brake for manicures and China Glaze Haute metallic (steel crackle lak) mig at vælge dem - så det gjorde jeg hahaha. Som toplak brugte jeg Seche Vite.
Jeg har afprøvet flere kombinationer på neglehjul, uden at jeg har været helt vild med crackle neglelak, men denne kombination kunne jeg fakttisk godt li'!

0 Response to "Trying metal crackle polish - crackle neglelak for første gang!"

Posting Komentar