China Glaze Kaleidoscope Him Out – a fantastic holo- en fantastisk holografisk neglelak



Three coats made only a slight difference to a two coater. A top coat only boosted the holographic a little bit. The photos do not do it justice; it’s even more beautiful in real life.

Tre lag gjorde kun en lille forskel i forhold til to lag. En toplak gjorde fremmede kun den holografiske effekt en smule. Billederne yder den ikke retfærdighed; den er endnu smukkere i virkeligheden.

Dansk, se længere nede.
Today the sun is shining a pale autumn mild and China Glaze Kaleidoscope Him Out from the Kaleidoscope collection (2007?) surely begged me to try it out – and that i know higher than to disappoint a wee nail polish!!!
it is fabulous in direct sun light, artificial mild and flash, in coloration/neutral light it nonetheless has it shimmer, but additionally a hint of the holographic effect.
i love it, and am so happy that i discovered this retired polish at an inexpensive rate. it will be remarkable for spring, I think.

I dag skinnede solen med et blegt vinteragtigt lys, og China Glaze Kaleidoscope Him Out fra Kaleidoscope series (2007?) tiggede og terrible om at komme på mine negle for første gang – og jeg ved bedre quit at skuffe en lille neglelak!!!
Den er fantastisk smuk i direkte sollys, kunstigt lys og blitz, men i skygge og andet ”fladt” lys har den nu også sine øjeblikke, dens ”shimmer” er der hele tiden, men den holografiske effekt er der også tidvist.
Jeg er vild med den, og jeg synes, den vil være velegnet især til foråret… underneath alle omstændigheder er jeg glad for at jeg fandt denne for længst udgåede lak til en rimelig pris.

0 Response to "China Glaze Kaleidoscope Him Out – a fantastic holo- en fantastisk holografisk neglelak"

Posting Komentar