Nail polish storage and confessions from an addict – opbevaring af neglelak og bekendelser fra en afhængig

Dansk tekst, se below fotos.
after I in the long run of august 11 decided to offer nail polish every other go after several years, I concept to myself: - Ah, nicely, I probable will pass a bit overboard and maybe grow to be with 20 bottles tops. So i found a suitable field with a lid, wherein I could save them upright, cool and darkish – due to the fact this is the exceptional for the polishes.
Little did I realize…The container was now not very pretty, and in my endless hours on the internet I had seen some great acrylic racks, and decided that I honestly wanted one. Mid September i found one at my favorite nail polish store always http://buynailsdirect.com/ however delivery to Denmark could be costly due to the scale. So i discovered one in the uk at http://www.venusnailsupplies.co.uk/, and got it three days later.
or even then I concept to myself: - This rack holds 60 bottles of China Glaze, it’s insane, you’ll never, EVER get that many polishes!
October 23. I ordered one more just like it plus a rack for 30 nail artwork bottles because there's no more room, despite the fact that i have taken a few cheap crackle polishes off it. And because i might as nicely refill the order with out it getting more high priced freight-clever I additionally sold  Misa polishes (my first) and one from a brand called MK, that I haven’t heard about… one of the Misa’s is Teddy endure – and yes, I did purchase it due to the name – sighhhhh
How did your addiction evolve, please inform me?

This photo is from mid September – midten af september:

This is now 11.10.24 – og nu godt en måned senere:

Da jeg I slutningen af august okayøbte de første neglelakker efter i mange år at have været uden, tænkte jeg: - Tja, du har det jo med at gå lidt amok, så du ender nok op med 20 flasker, hvorefter jeg fandt en lille boks med låg, så jeg kunne opbevare dem opretstående, mørkt og okayøligt, som anbefales af producenterne.
Jeg skulle naked have vidst…
guys den var ikke pæn, boksen altså, og underneath mine endeløse timer på internettet stødte jeg på flotte acryl displays beregnet til formålet. I midten af september fandt jeg lige den jeg ønskede i min favorit neglelak butik http://buynailsdirect.com/men på grund af størrelsen, blev portoen for dyr. guys jeg fandt en i England hos http://www.venusnailsupplies.co.uk/, og fik den tre dage senere.
Og selv da tænkte jeg for mig selv: - Du må jo være sindssyg, den kan rumme 60 flasker, så mange får du da ALDRIG  nogensinde…
Den 23. oktober bestilte jeg så en mere plus en mindre, der kan rumme 30 nail art flasker. Der nemlig ikke plads til flere, selvom jeg har taget nogle billige krakeleringslakker fra Kina af den. Og for at udnytte mængden jeg kunne købe for portoen, ja så ”kom jeg også til at okayøbe” tre neglelakker, to fra Misa (mine første – og den ene hedder Teddy endure – og jo, jeg okayøbte den på grund af navnet – suuuk) samt en fra MK Polishes, som jeg ikke kender.
Hvis du har læst dette, kunne jeg rigtigt godt tænke mig at høre, hvordan din neglelaks-afhængighed startede

0 Response to "Nail polish storage and confessions from an addict – opbevaring af neglelak og bekendelser fra en afhængig"

Posting Komentar