China Glaze Oxidized Aqua Crackle Glaze over CG White on White and Orly Orange Punch


Yesterdayshowed swatches of China Glaze Oxidized Aqua over 22 colors, and wrote that i'd do a mani nowadays with the selected color, see the swatches right here. you can read what happened under every photograph.
I går viste jeg swatches af China Glaze Oxidized Aqua over 22 farver, se dem HER, og jeg lovede at lave en nail cropping med den udvalgte farve. Du kan læse hvad der skete underneath hvert foto.
First one coat of OPI Nail Envy org. and considered one of China Glaze Ridge Filler. I chose China Glaze White on White, and carried out  coats. Then to add a touch sparkle China Glaze shooting Stars. but it took a while to dry, and in no way without a doubt regarded to achieve this, I may want to nevertheless make dent marks, I by no means skilled anything love it. After an hour I implemented China Glaze Oxidized Aqua.
The most weird issue happened; first of all it did now not crackle thoroughly, but even earlier than adding the Seche Vite pinnacle Coat, it shrinked, in particular close to the cuticles, leaving a white facet, nearly “Ruffian” fashion.

Først et lag OPI Nail Envy org. og et lag China Glaze Ridge Filler. Jeg valgte China Glaze White on White, to lag. Jeg lagde et lag China Glaze taking pictures Stars for at få lidt ekstra glitter. guys det tog en uendelighed at få det tørt, faktisk tørrede det ikke rigtigt, det var muligt at lave mærker. Jeg har aldrig oplevet noget lignende. men efter en instances tid lagde jeg så China Glaze Oxidized Aqua på.
Og så skete det mest mystiske; for det første krakelerede den ikke specielt godt, og den decideret krøb i størrelse, endda før jeg lagde Seche Vite top Coat på. Den trak sig især værk fra neglebåndene, så jeg havde næsten et ”Ruffian look” med hvid kant foroven.
I decided to start all over with 4 arms, and this time handiest one coat of CG Ridge Filler and considered one of CG White on White, and for the test I used Orly Orange Punch rather than the white on my ring finger. at the middle finger I carried out a coat of Seche Vite, to look if that might affect the crackle effect.
again the CG White on White took a while to dry, that is genuinely, honestly bizarre! i have used it earlier than as a base for my “Tiger Nails”, however I did not have the CH Ridge Filler then, so i wonder if they together create this problem on my fingers?
but sooner or later I introduced a coat of CG Oxidized Aqua, and the result turned into adequate, at least better than “The shrinking experience”.
Jeg besluttede at starte forfra med de fireplace fingre, og denne gang lagde jeg kun et lag CG Ridgefiller og et lag CH White on White, og for eksperimentets skyld Orly Orange Punch på ringfingeren. På langefingeren lagde jeg ret hurtigt et lag Seche Vite for at se, hvordan krakeleringseffekten ville påvirkes af det.
men CG White on White ville IGEN ikke rigtigt tørre, højst mærkværdigt. Jeg har brugt den før som base til mine ”Tiger negle”, men dengang havde jeg ikke CG Ridge Filler, så jeg spekulerer på om de to i forbindelse med hinanden og mine negle skaber dette trouble?
Til slut lagde jeg CG Oxidized Aqua, og resultat blev da adequate, i hvert fald bedre cease ”den krybende oplevelse”.

0 Response to "China Glaze Oxidized Aqua Crackle Glaze over CG White on White and Orly Orange Punch"

Posting Komentar