China Glaze Black Mesh Crackle Glaze, swatches over 20 colors + review – test og anmeldelse.


 Indoor, flash - indendørs med blitz
Outdoor clouded, no flash - udendørs gråvejr, ingen blitz
Black Mesh over: #/Nr. 1CG (China Glaze) Secret Peri-Wink-Le, 2 CG For Audrey, 3 CG White on White, 4 CH Senorita Bonita, 5 CG Towel Boy Toy, 6 CH Turned Up Turquoise, 7 OPI Pros & Bronze, 8 Misa Teddy Bear, 9 CG Awaken, 10 Orly Glitz & Glamour, 11 CG Midnight Kiss, 12 CG Happy Go Lucky, 13 OPI Love Is A Racket, 14 CG Papaya Punch, 15 CG Red Pearl, 16 Nubar Reclaim, 17 CG Cross Iron, 18 OPI Lemonade Stand By Your Man,  19 OPI Be a Dahlia Won’t You?, 20 CG Eyes Like Sapphires + top coat on all/på alle.

Dansk, se længere nede.
I have had this polish for some time now, but never really liked it.
So I determined to present it a truthful try with many one of a kind shades. I only used one coat of color, and whilst absolutely dry, I added Black Mesh in a neither skinny nor thick coat. skinny coats give finer and thinner cracks and a thicker offers wider and fewer cracks. It’s smooth to use, but I discover it dries slowly, an awful lot slower than the 3-five mins, like the bottle say. finally I introduced a top coat for extra colourful colorings and shine, since it dries kind of matte.
tomorrow I’ll do a mani with it, and chose the shade I just like the great. I do problems in choosing, like five-6 rather a whole lot, but I’ll post the final end result on the blog :)
Which coloration combination do you select???

Jeg har haft denne længe, men har ikke været vild med nogle af mine forsøg på neglehjul. Derfor besluttede jeg at provide den en danger med mange forskellige farver. Jeg brugte kun et lag, og de var knastørre, da jeg lagde et hverken tyndt eller tykt lag af Black Mesh på. Et tyndt lag giver finere og flere revner, et tykt giver færre men bredere revner. Den er let at påføre, men jeg synes den tørrer meget langsommere quit de 3-five minutter, som brugsanvisningen siger. Efter yderlig en god tørretid lagde jeg toplak på for at få stærkere farver og en mere skinnende end, for den tørrer ret mat i sig selv.
I morgen vil jeg bruge den på mine negle med den farve, jeg vælger. Lige nu sværmer jeg for en five-6 stykker, guys jeg skal nok opdatere bloggen med det endelige resultat.
Hvilke/n farvekombination foretrækker du?

0 Response to "China Glaze Black Mesh Crackle Glaze, swatches over 20 colors + review – test og anmeldelse."

Posting Komentar