Nail wheels, fans (disappointment) - or? Neglehjul, - vifter (skuffelse) - eller?


This fan looked like a very good idea, but the polish dissolves the plastic, so the polish looks terrible when it dries. - Denne vifte virkede som en rigtigt smart løsning, men plastikken opløses af neglelakken og resultatet er forfærdeligt grimt.
 
Dansk, se længere ned.
English: I began out the usage of nail wheels for swatches of my nail polish colors to preserve music of them. but I want to exchange my device because of my way too unexpectedly developing series.
For this reason i bought a “fan” of nail sticks. I notion they could be first rate for the reason that you can take them of the screw they're established on, and positioned them other screws for color separation; one with reds, one with blues and many others., and so on. additionally you can set up them from mild to darkish, and continually locate a place for a brand new color among others of the same color, and there may be lots of room at the take care of to jot down the name of the polish.
You can see them here  
They arrived several weeks later, however every so often mail from China is gradual.
nowadays I determined to make the first swatches, but to my massive irritation the polish dissolved the floor of the plastic, so the polish dries difficult and really bumby, as you can see. On the only farthest out on the left side, I swatched it below, and that turned into no longer all that horrific. however then I attempted it with a lighter shade, and that did dry with a few tiny cracks, so no longer in reality a really perfect solution. lamentably some days ago I ordered extra, however in a white coloration, I truely hope they may be better.
So in the mean time I’m again to square one, at the least until the white fanatics arrive and i will take a look at those out. Do you use wheels, fans or some thing quite else??

Dansk: På grund af min hurtigt voksende samling af neglelak, er jeg nødt til at ændre mit ”kartotek” fra de påbegyndte neglehjul, hvor jeg naivt troede at jeg f.eks. kunne have alle røde, rosa, crimson og lilla på et hjul. Derfor købte jeg på Ebay en ”vifte” med plastnegle på stænger fra Kina (jeg måttevente mange uger på dem), se linket her
Jeg syntes de måtte være ideelle, for de er monteret på en lang skrue and kan tages af og sættes på andre skruer. På den måde kan guy altid sortere sine farver og indsætte nye hvor give up de passer bedst i rækkefølgen indenfor den samme farve. Og det er let at skrive navnet på lakken på håndtaget – clever alt i alt…
men i dag blev jeg noget skuffet og irriteret, for da jeg gik i gang med at lave farveprøver, opdagede jeg, at neglelakken opløste plastikkens overflade, og som du kan se på billederne, tørrede neglelakken med en hæslig ru og ruflet overflade – ØV
Jeg prøvede med en farve at lægge lakken på på undersiden, se den mørke længst til venstre, og det gik nogenlunde, guys ved lysere farver ser guy tydelig små ”revner” i lakken, brugbart, guys ikke ideelt.
Desværre bestilte jeg for nogle dage siden flere, canine i den lyse cremefarve, som guy også kan få neglehjul i. Nu må vi se, om de forhåbentlig er bedre, men lige nu er jeg tilbage på trin 1.
Bruger du neglehjul, vifte eller noget helt andet for at have et allow overblik over dine farver?

0 Response to "Nail wheels, fans (disappointment) - or? Neglehjul, - vifter (skuffelse) - eller?"

Posting Komentar