Teddy Bear with plaid nails - bamse med sutsko/plaid negle



Misa Teddy Bear was a colour i bought because of the name, I admit it… I decided to give it a move as a palat clenser after the closing Crackle Glaze reviews, but did no longer anticipate plenty. i was surprised that I clearly appreciated it, however nevertheless I decided to work the Teddy undergo a chunk. i ended up giving him a face and some comfortable plaids to cuddle in :) this can be one of those mani’s on the way to need convincing to put off, I without a doubt enjoy it
Misa Teddy Bear var en farve, jeg okøbte på grund af navnet, jeg indrømmer det gerne… guys jeg besluttede at afprøve den som en ”gane renser” efter de sidste Crackle Glaze anmeldelser, canine uden at forvente noget som helst. Jeg blev dog glædeligt overrasket over, at jeg faktisk syntes godt om den, guys jeg besluttede alligevel at provide Teddy undergo et lille ansigt og nogle dejlige bløde tæpper, han kunne putte sig i. Mønsteret minder nu en del om de gammeldags sutsko, som enhver bedstefar fik i julegave :) Dette look vil kræve overvindelse at tage af igen, jeg er faktisk ret happy for den
Ted The Tailor (build a bear uk mascot) proudly provides each one involved: Ted, himself, for his notion, Misa Teddy undergo, artwork Deco stripers in forest green and Dee-Lite, Nail celebrity Black  manner pen/brush, and Seche Vite Dry fast pinnacle Coat.

0 Response to "Teddy Bear with plaid nails - bamse med sutsko/plaid negle"

Posting Komentar