China Glaze Ghoulish Glow – Halloween Collection 2011 - glow in the dark - selvlysende neglelak





Ghoulish Glow in the dark, notice how my ridges stand out :)
Dansk længere nede.
I tried using this on top of It’s Alivehowever it had very little impact. So here's a swatch on the naked nail. I wanted  coats to get all the nails to glow on the entire floor. It dries kind of matte, however no longer entirely and handiest offers a mild coloration exchange to the nail up to two coats. by the 0.33 coat, your nails without a doubt look bizarre in daylight hours, very unhealthy, but I felt I wanted that for the sake of the picture. i will do that again on a white color, i hope the glow impact will ultimate longer within the dark, than this does, I’m no longer very impressed by means of it.
still, I cannot wait to show this to the grandchildren, i believe even the men will need to put on it.
Jeg prøvede den først over It’s Alive fra samme kollektion, guys der var næsten igen effekt. Så jeg viser den her på ”bare” negle. Det var nødvendigt med to lag for at opnå effekt på hele neglen. Det første lag tørrede permit mat, det næste lag blev lidt mere skinnende og der var kun let farveforskel. guys da jeg gav det tredje lag, som jeg følte var nødvendig for at få disse billeder, fik neglene et virkeligt usundt udseende. Jeg vil ved lejlighed prøve den over en hvid, og så håber jeg på en lidt længerevarende selvlysende effekt i mørket, for jeg er ikke overmåde imponeret, må jeg sige.
guys jeg glæder mig alligevel til at vise den til børnebørnene, jeg tror selv drengene vil have den på.

0 Response to "China Glaze Ghoulish Glow – Halloween Collection 2011 - glow in the dark - selvlysende neglelak"

Posting Komentar